Samling af virksomheden
Hvis man ikke har været vant til, at virksomheden kunne samles om ting. Så er det på tide, at man afprøver systemer som Foreningsadministrator og lignende. I gamle dage var man nød til, at omdele informationer på god gammeldags maner. Det foregik sådan, at hvis man havde en besked til hele virksomheden, kom det op i form af et møde eller opslag diverse steder på fabrikken. I dag er det slet ikke så besværligt, da man er i stand til at kunne dele alting online. Man er ikke længere nødsaget til, at rende hele vejen over til Karen på kontoret for at give hende en besked. Man kan igennem Medlemssystem og eller Foreningsadministrator omdele vigtig information, til en eller flere medarbejdere på arbejdspladsen. Det vil helt sikkert, være med til at give et spark i produktiviteten.
Forskellige systemer
Medlemssystem er mere anvendt i virksomheder, da det bruges som et redskab til at videregive vigtig information medarbejderne. Foreningsadministrator bliver brugt udelukkende til foreninger, og man kan også se og omdele information imellem medlemmerne. Det gode ved et system som Medlemssystem er, at man kan føre Online regnskab. Ligesom i gamle dage, hvor alting skulle gøres på lidt mere besværlige metoder, kan man her gå ind og hente og dele informationer på tværs af afdelingerne. Hermed kommer muligheden for Online regnskab også til live, da man kan gå ind og hente tal fra HR afdelingen og hvor man ellers lige skal bruge tal fra. Ting som disse systemer kan man finde inde på hjemmesider som Foreningsadministrator.dk.